Winter wonderland

Idag när jag steg upp möttes jag av ett rimfrostigt landskap utanför vårt fönster. Allt var vitt, himlen, marken, träden, ja till och med kanalerna var vita. Det har varit så otroligt vackert här idag att jag nästan har tappat hakan. Det kändes inte heller sådär iskallt som det annars kan göra här på grund av vinden. Jag tror att det igår var max -3 grader men det kändes som -10 och det var jag inte riktigt förberedd på hahaha. Förhoppningsvis håller detta en tid, det är betydligt vackrare än ett grått januari…

För övrigt var jag igår i Amsterdam på en arbetsintervju för en potentiell praktik (håller tummarna att det går bra!) och idag har jag varit okoncentrerad och läst statistik. Ååh vad jag önskar att det skulle vara fredag eftermiddag redan, då är nämligen tenten över och vi skall gå på borrel med classmates!

Kommentera

