Promenad

Idag har det varit fantastiskt väder här, väldigt kallt men jätte fint. När statistiken började komma ut ur öronen på mig bestämde jag mig för att gå ut på en kort promenad för att få lite frisk luft och röra på mig. Jag har grym träningsvärk från igår så det gjorde gott att röra på mig efter en heldags sittande. Promenaden var jätte skön, tills jag trampade i en enorm vattenpöl och mina lenkkaren blev helt genomblöta hahaha. Nå, jag gick ut i varje fall och det är ju det som räknas och fint var det. Nu kan jag med gott samvete ligga på soffan under en filt framför Netflix 🙂 ha en fin kväll finisar!

Kommentera

