Ge mig Londontips!

Hej på er och glad måndag! Jag är väldigt okoncentrerad idag. Istället för att läsa statistik läser jag bloggar, pinterestar och funderar på resor. Jag fick ju i julklapp av Bart att vi skall åka till London så nu snurrar tankarna ganska mycket kring det 🙂 Vi har inte ännu bestämt exakt när vi skall åka, men jag tror det blir i slutet på mars-början på april. Det skall bli så kiva att åka på en tumisresa, fast man bor tillsammans behöver man ju också lite tid utanför hemmet. Jag hoppas på fint väder så vi kan strosa mycket omkring och så vill jag ju äta gott också. Om någon har tips på saker man absolut måste se i London eller ställen man absolut inte skall missa i mat- eller drinkväg, tell me pleeease! Så skall vi ju gå på musikal också, hur amazing blir inte det?! Längtar så! ❤

En reaktion på ”Ge mig Londontips!

  1. Om ni har råd, så är Duck & Waffle helt värt ett besök! Har man inte råd med middag där, kan man alltid bara gå på drink. Helt sjukt coolt ställe! 😀

    Gilla

Kommentera

