Fungerande telefon

HURRA äntligen fungerar min telefon normalt igen. Igår hade den flippat totalt utan att jag hade märkt något, jag kunde inte ta emot några meddelanden på whatsapp, inte ringa på facetime och överlag crasha hela telefonen. Bart och jag åkte idag till centrum för att få reda på vad som kunde vara fel och nu har jag restorea hela telefonen tillbaka till fabriksinställningar (så att den är som en ny telefon). Som tur hade jag backup på mina bilder + kontakter men annars försvann ALLT, så nu har jag suttit hela eftermiddagen och laddat ner appar, loggat in och fixat hit och dit på telefonen. Skönt i varje fall att ha en telefon som fungerar igen 🙂

Hur har ert veckoslut varit? Jag har tränat varje dag vilket har känts jätte skönt och ikväll skall jag inviga in Le Creuset panna som jag fick av Barts föräldrar i Sinterklaas-gåva. Jag skall laga linsgryta MUMS! Ha en fin fortsättning på söndagen sötisar! ❤

Kommentera

