Telefonen kaputt

Hej på er! Förlåt för urdålig uppdatering på de senaste dagarna… Jag sitter hela dagen och läser på min jobbiga statistiktent och när jag inte gör det perklar jag mig över min telefon som börjar säga upp kontraktet. Det började med att den inte ville uppdatera mina apps trots att jag hade tillräckligt med utrymme för dem, sedan blev den jätte långsam och trög och flera appar såsom Snapchat och VSCO fungerar inte ordentligt. Dessutom blir mina nytagna bilder bara en grå ruta istället för bilden, eller så är den jätte suddig trots att telefonen inte har sagt något när jag har tagit bilden. När jag har försökt reboota telefonen går den inte längre på (har nu hänt tre gånger) och då måste jag till slut koppla den till datorn och på något vänster få igång den igen. Nu uppdateras den för tredje gången på två dagar via iTunes. Om detta fortsätter tror jag att jag nästan måste återskapa hela telefonen och det skulle jag inte villa göra för då försvinner ALLT. Alternativt måste jag föra den till en Apple-butik och fråga om de kan göra något.

Så tråkigt och dumt med teknikproblem 😦 Eftersom jag inte har någon riktigt kamera fotar jag ju allt till bloggen med telefonen så därför kan det bli lite trist här de inkommande dagarna. Jag skall dock ändå försöka hitta på något kul att skriva, det är skönt att skriva av sig emellan och ta en paus från statistiken. Tack och hej, det var allt för denna gång!

Kommentera

