Sista dagen i Finland fylldes med statistik

img_4745sista dagen med dessa tassiga syskon 😦

Tja! Efter en riktigt kiva gårdag med escaperoom och skumppa med Sofia har det känts lite tungt att bara sitta fastklistrad vid statistikboken. Jag har tent om lite under två veckor och en tegelsten till bok som jag måste läsa och jag är lagom taggad. Jag har ju redan hela hösten varit så lost under föreläsningarna så jag hoppas att det skulle lösa sig lite nu medan jag påriktigt måste läsa på tenten. I varje fall har jag nu läst hela dagen och nu är min farmor Bedstemor påväg hit på middag. Vi skall äta blåmusslor med franskisar.

Imorgon åker jag hem till Holland igen. Det känns ganska konstigt och tråkigt att åka hem efter att ha varit här i nästan tre veckor, men samtidigt blir det ganska skönt att komma tillbaka till alla rutiner och så får jag ju krama om Bart igen vilket ju alltid är lika härligt. Flyget går imorgon vid 14-tiden så jag borde vara hemma tidig kväll imorgon om allt går som planerat. Vi hörs i Holland igen! 🙂 Tot straks!

Kommentera

