Kallt i början på januari

Alltså jag har världens sämsta självdisciplin gällande att stiga upp på morgnarna. Jag hade ställt in min väckarklocka på 8.30, vaknade till den, stängde av den och somnade om och vaknade en timme senare… Det kommer att vara horror att hoppa tillbaka in i vardagen nästa vecka, jag vill inteee! Jag skulle nu kunna förvandlas till en sengångare och bara sova resten av livet hehe…

Idag är det otroligt vackert väder här på Norrmark, men svinkallt med -15 grader. Kanske jag ändå skulle ta mig ut på en promenad senare idag, om inte går jag nog till gymmet för att lite värma upp kroppen. Nu skall vi dock så småningom dra oss till Björneborg och jag skall försöka fynda något på rea. Jag hoppas på att den perfekta kappan nu skulle vänta där någonstans på mig 🙂 Ha en fin dag!

Kommentera

