It was ma buuurfday!

Igår var det som sagt min födelsedag och eftersom mams och paps fortfarande var kvar på Norrmark bjöd jag över lite vänner på pizzaparty. Jag lagade homemade pizzas och bjöd på vin och så satt vi och prepplade ända till 2 på natten. Det är lika härligt varje gång att se mina vänner, jag saknar dem nog ganska mycket i Holland. För nästa vecka har jag stämt träff med massa kompisar så att jag hinner catch up med så många som möjligt! 🙂 

Till sist avslutar vi med en pajasbild från igår, jag älskar födelsedagar! Imorgon skall familjen sjunga upp mig eftersom de inte gjorde det igår så jag får nästan fira två födelsedagar :)) det tycker vi om hihi! 

Kommentera

