Mellandagarna på Norrmark

Dessa mellandagar har nog varit bland de lataste dagarna jag har haft på väldigt länge. Jag har sovit långt in på morgnarna (vilket jag inte har gjort på typ hela hösten), vi har sett på en massa filmer såsom the Blues Brothers, Finding Dory, Love Actually och Music and Lyrics. Jag var till och med så lat att jag på juldagen bytte om från pjamas vid 15-tiden hups…

Processed with VSCO with a5 presetMen några promenader runt bruket har vi ändå hunnit med och det har båda gångerna nog varit ganska så skönt. Okej, det var inte så skönt att gå ute i slask och iskall vind, men efteråt var det jätte skönt 🙂

Processed with VSCO with a5 presetVi har tagit så många misslyckade poseringsbilder under dessa dagar att det nästan är löjligt hahah. Vi försökte så ta en kiva bild på oss när nu alla andra också gjorde det, men det blev till ingenting… Här är i varje fall en lyckad bild på min fina syster  ❤

Märkte först nu att jag egentligen har tagit väldigt lite bilder under julen trots att jag trodde att jag skulle (och ville) fota mycket. Men jag har helt enkelt bara haft för trevligt för att ta massa bilder hehe. Imorgon åker vi hem till stan för att fira Isabellas födelsedag och så skall jag knopa ihop ett inlägg om dagens älgjakt. Ha det fint!

Kommentera

