Julmyset börjar på Norrmark

God kväll från Norrmark! Jag har varit på resande fot halva dagen, först flög jag från Amsterdam till Finland och så körde vi upp till Norrmark. Min rygg har gjort lite ont idag så allt sittande har varit lite tungt… Men vid 17-tiden kom vi äntligen fram och så åkte vi till skogskyrkan för att utlysa julfred för alla djur i skogen. Mitt i skogen drack vi glögg bland massa tända ljus, det var ganska mysigt. Så åt vi vorschmack till middag, njommm och nu kollar vi på gamla och galna Casey Neistat vlogs. Intressant slut på kvällen hahah! 

Imorgon skall jag på morgonen jobba på gradun, träna och så skall vi baka pepparkakor och klä julgranen. Julmyys!

Kommentera

