Städfredag

Eftersom jag hade som en pausvecka från vardagen i.o.m. min resa till Finland och Jaxter på besök hoppade jag idag tillbaka till det vanliga livet. Så idag har jag varit i skolan, tränat, städat och bykat. En riktigt tråkig fredag måste jag säga, jag trodde till och med att det idag var måndag. När har man någonsin trott att fredagen är en måndag? Nu skall jag dessutom börja läsa artiklar inför en skoluppgift och så borde jag också fortsätta jobba på gradun, hipp hurra…

Ikväll skall jag dock ändå göra fredagen lite bättre med glögg och sedan en god middag. Jag skall i varje fall laga rödbetor med getost, höna och hemlagade franskisar. Kanske den här fredagen blir helt okej trots allt, it’s all about the food hahaha! Ha en fin fredag, inte mycket kvar till jul nu! 🙂

Kommentera

