En kväll med mina härliga vänner

Processed with VSCO with a5 presetFörra lördagen fick jag äntligen träffa mina härliga vänner. I fyra hela månader hade jag varit ifrån dem så det kändes härligt att äntligen få krama om dem och prata om allt och ingenting, just sådär som vi alltid har gjort. När jag gick till Sofia konstaterade vi båda att det kändes jätte lustigt eftersom det kändes som att vi hade sett för en vecka sedan fastän det egentligen hade gått fyra månader. 2 minuter senare preplade vi på som förut igen, så härligt att se henne igen! ❤

Processed with VSCO with a5 presetVi gick till Sandro och åt en riktig brakmiddag. Gud så jag älskar Sandros mat, hummus är ju bäst!!
Processed with VSCO with a5 presetVi åt varsin tajine som var BOMB! Sofia åt en med lamm och jag åt en med bläckfisk och batat som jag riktigt riktigt varmt kan rekommendera, den var så god!! Till tajinen fick vi ju dessutom couscous, bröd, sallad och olika röror = MUMS! Processed with VSCO with a5 preset Processed with VSCO with a5 preset

Jag kände mig fin i Mammas uggleskjorta, jag måste hitta en skjorta i liknande form för den var världens skönaste och hade dessutom sjukt snygg passform. Processed with VSCO with a5 presetEfter middagen promenerade vi över till Brewdog för att gå på en drink med Pate, Akke, Roope och Däämi. Så kul att se dem också, jag insåg då hur mycket jag verkligen hade saknat dem. Vi kom alla fram till att det har varit en super busy höst skolmässigt för alla, ingen har riktigt gjort något annat än suttit vid skolbänken. Därför måste jag försöka fixa ihop en träff med så många som möjligt då jag är i Finland över jullovet, det skulle vara så roligt att ses med alla så att alla dessutom får något annat att tänka på hihi 🙂

Hurra för vänner och fint sällskap! ❤

Kommentera

