Packat och klart

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Så var det dags för mig att igen hoppa på flyget till Finland. Jacce blir som sagt färdig från Axxell imorgon så vi skall ha stor färdigblivningsfest åt honom 🙂 Jag flyger idag med SAS och mellanlandar i Köpenhamn och landar i Finland kring 19.30. Fastän det är ett kort flyg mellan Holland och Finland tycker jag nästan mera om att mellanlanda i Stockholm eller Köpenhamn, det känns som att flygningen går fortare då det blir en ”paus” mitt i. Dessutom är mellanlandningarna alltid jätte korta, idag har jag bara en mellanlandning på 45 minuter, så hela resan tar kanske 30 minuter längre än om jag skulle flyga direkt. Hur bra som helst! 🙂 Vi hörs i Finland igen!

Kommentera

