Veckoplaner

Trots att veckans första dag så gott som är över tänkte jag ändå lista veckans schema. Ungefär såhär kommer denna vecka att se ut: Måndag: jobba på presentation, hem och städa och julpynta med det lilla jag har, Zumba och tortillapizzor till middag. Ett bra sätt att rädda en måndag från att kännas tråkig 🙂

Tisdag: har en väldigt uppspjälkad skoldag med föreläsningar utspridda över hela dagen från 11-19, och så skall jag börja packa inför Finland.

Onsdag: statistikföreläsning (USCH, men som tur den sista!!) och så skall vi troligtvis jobba på den sista inlämningsuppgiften. På kvällen tänker jag gå till gymmet och sedan laga batatsoppa och packa.

Torsdag: På torsdag flyger jag till Finland tjohooo! Landar vid 19.30 och då skall det kramas med familjen ❤

Fredag: Jacce blir dimiterad från Axxell så vi skall först på färdigblivning till Karis och så blir det stor fest hemma hos oss. Det skall bli härligt att få krama om familj och familjebekanta igen, längtar så!

 Lördag: Lördag kommer säkert och vara en aning trög efter fredagen men det stoppar inte mig. På kvällen får jag äntligen träffa Sofia efter fyra månader isär, vi skall äta middag på Sandro, YUM!

Söndag: En lugn dag hemma väntar och så hoppar jag och Jacce på flyget tillbaka mot Holland på eftermiddagen. Så skall vi laga något gott med Bart för att fira att Jaxter är och hälsar på oss för första gången 🙂

Kommentera

