En eftermiddag i centrum

Denna lördageftermiddag cyklade vi till centrum för att fixa en del inför morgondagens sinterklaasfireri. Jag skall baka bulla så jag köpte en brödkorg och en kökshandduk att lägga över bullarna och Bart köpte en Secret Santa-gåva. Det var så mysigt att gå omkring på shoppinggatan, folk gick omkring med varma stroopwafels, blombuketter och alla verkade njuta av eftermiddagen. Efter shoppingen gick vi till ett café/bar för att fira att Bart kom igen en av sina jobbigaste tenter. Bart drack gin&tonic medan jag drack en kakao hahaha, storfirande! Jag är så frusi här hela tiden så jag måste hela tiden dricka något varmt för att hålla uppe värmen.

Nu skall jag värma rester från igår och så tänker jag mysa ner mig i soffan med te, pepparkakor och Bart 🙂 Vad hittar ni på ikväll? Puss och kram!

Kommentera

