Mitt i veckan-lista

Bäst i veckan hittills. Att min butternut  squash-soppa igen blev så god, piggar upp mina tråkiga och kalla dagar

Sämst i veckan hittills. Jag har känt mig allmänt ful hela veckan, mitt hår blir flotigt på en halv dag och jag har finnar överallt. MYSimg_9507
Där har jag ont. Bredvid högra näsborren, har en finne som trycker riktigt obehagligt och hårt på näsan…

Det tänker jag mycket på. Hur jag skall klara mig i arbetslivet från och med förmodligen nästa höst, och dessutom i ett annat land?! Hur skall lilla jag vara färdig för något sånt?

Det klär jag mig i. För tillfället söndriga springbyxor, sporttop och fleece + filt lindad runt mig

Till helgen ser jag fram emot. Att för första gången fira Sinterklaas

I lurisarna hör jag. The Weeknds nya låtar som bl.a. den här och den här

Det dricker jag. Massa vatten och kakaoimg_9524På fredag händer detta. Skall planera en presentation, träna, laga köttfärs och ligga på soffan hela kvällen

Och på lördag det här. Lördagen är väldigt öppen, men jag sitter nog framför skolböckerna hela dagen…

Söndagen tillbringas så. Jag skall baka bulla och så skall vi fira Sinterklaas hos Barts föräldrar

Och mest av allt önskar jag detta. Att det redan var jullov och att jag skulle ha pågens bullor hemma…

2 reaktioner på ”Mitt i veckan-lista

Kommentera

