Kukkuu här är jag!

Hej på er! Fick meddelande av Mamma igår över att jag inte hade bloggat, hon trodde typ att jag hade försvunnit eller något haha! Så här har ni mig! Hur mår ni? Jag känner mig lite småstressad, har så otroligt mycket i skolan just nu och massa deadlines som sitter på mina axlar. Men snart är det jullov och då är de flesta deadlinesen över och jag kan förhoppningsvis slappna av lite.

Ikväll skall vi åka till Ikea med Bart, jag har en lång lista på vad vi behöver som bl.a. en kavel, paketeringspapper och -band, servietter, ljus och så skall jag köpa pepparkakor och glögg. Kanske det skulle ge mig lite mer julstämning hihi! 🙂 Så tror jag vi skall äta köttbullar och potismos, alternativt 5 hotdogs. Bra middag haha! Ha en fin dag och så hörs vi igen!

Kommentera

