Måndag vecka 48

Hej på er! Wow, idag var det extra svårt att stiga upp på morgonen, jag skulle inte ha tackat nej till en till extra ledig dag… Den här veckan är det stora ”jobba på gradun”-veckan. Jag skall läsa massa artiklar, skriva klart min inledningsdraft och lämna in den på söndag. Tur nog har jag en relativt lugn vecka framför mig (de kommande två veckorna är nämligen fullspäckade med program och deadlines) så jag borde ha mycket tid att sitta och jobba.

Annars då? Jag kan inte förstå att det är jul om mindre än fyra veckor?! Här är det så ”ojuligt” att jag inte har någon julfiilis 😦 Jag måste försöka hitta pepparkakor och glögg någonstans och lyssna på massa julmusik för att komma upp i stämningen. Jag längtar sååå redan till den 21.12 då jag får släppa skolan ett tag och får flyga hem till Finland för att fira jul ❤ Menmen, före det måste jag klara av 10 deadlines så det är väl bara att sätta igång och jobba. Ha en fin start på veckan!

Kommentera

