En riktigt jävla tråkig dag

img_0505

dagens look

Hej på er! Idag har jag haft en ganska roisig dag… Jag vaknade av att det borrades för fulla muggar rakt utanför vår lägenhet och det var inte något lågt ljud kan jag berätta. Jag hade tänkt att jag skulle ha en lugn dag hemma men istället måste jag bara ta mig ut så fort som möjligt för det var omöjligt att stanna hemma. Vet ni när det är ett så högt och enerverande ljud att man inte ens kan tänka?! Så jag cyklade till skolan och har suttit i bibban hela dagen och fått mindre gjort än jag hade velat… Jag har tråkiga artiklar att läsa och det funkar inte alls att jobba på gradun idag, mina tankar spretar bara åt alla håll och jag får inget gjort. Jag skall försöka fortsätta kämpa i ett par timmar till och så tänker jag cykla till gymmet, förhoppningsvis skulle det få mig på bättre humör!

Just det, som pricken över i:et har jag haft elohiiri i ögat ända sen lördag och det är också jäkligt störande när jag försöker läsa. Ibland går det 30 minuter emellan ticsen men emellanåt kommer de med 3 minuters mellanrum… HURRA en så kiva torsdag :)) Hoppas ni har en bättre dag, och förlåt för raivo-inlägg 🙂

Kommentera

