Solnedgång

Tisdag 16.54Onsdag 16.52

Otroligt hur mycket solnedgångar kan variera från dag till dag. Gårdagens solnedgång var helt galen! Hur kan himlen ens se ut sådär? Det är ju nästan så att man tror att himlen har gått sönder eller att kometen kommer (sådär som i Mumin). Idag var himlen mer babyblå och ljusröd som hattara och såg härligt mjuk ut. Jag blev dock så frusen av att stå ute på balkongen och fota dagens solnedgång att jag nu sitter i yllesockor med en filt lindad runt mig så att jag inte skall frysa haha… Vad gör man inte för en bild? Jag tror att det blir många koppar te ikväll och mys på soffan för att få upp värmen ordentligt igen. Ha en fin kväll! ❤

Kommentera

