2 år tillsammans

img_8031oktoberfestimg_8122Torniimg_8671Parisimg_9271Nyårimg_0533Skogspromenadimg_1022Vappenimg_2359Båttur i finska skärgården

Jaa ni, så har igen ett år gått och idag firar Bart och jag två år (officiellt) tillsammans. Tänk vad mycket roligt vi har hunnit med på ett år trots att vi hade långdistansförhållande en väldigt stor del av den tiden. Jag är fortfarande så kär i min holländare och jag är så lycklig att jag vågade flytta hit och att det verkligen var värt det! ❤ Idag tänker jag bara vara glad, ingenting kan få mig på dåligt humör 🙂

rzuw2337Han och Jag

Kommentera

