Utvilad och redo!

ljusröd inspis

Hej Måndag! I morse då jag vaknade kändes det inte alls så farligt med måndag. Jag hade en så otroligt skön dag igår så jag känner mig riktigt redo och utvilad inför en ny vecka. Jag har en ganska lugn vecka framför mig med lite program så jag tänker träna mycket och försöka få läst så mycket som möjligt. Vi har tydligen någon slags liten fasadremppa på gång så det borras konstant så kanske den här veckan skall bli min ”Utforska Leidens caféer”-vecka 🙂 Nu skall jag swisha ihop en lunch och så börja med dagens skolarbeten. Ha en fantastisk start på veckan!

Kommentera

