Soffsöndag

Hej på er! Jag höll nästan på att skriva godmorgon eftersom vi har haft en väldigt lugn och skön start på dagen så det fortfarande känns som morgon haha. Eftersom vi var på middag hos Thijs igår sov vi länge (vilket jag typ aldrig gör nuförtiden), mosade i sängen och så körde jag till butiken för att köpa middag för ikväll och sconesingredienser. Väl hemma igen slängde jag ihop en sats scones och så åt vi dem till morgonmål/lunch framför Netflix. Vi har börjat se på en ny serie som heter Designated Survivor som är Netflix egna produktion. Den är ganska spännande och handlar om politik i USA, men lite America-klyshig är den emellanåt. House of Cards är nog bättre. Men roligt i varje fall att vi har hittat en serie med Bart som vi båda tycker om, Bart är ju så kranttu med vad han vill se :)))

img_4892Här sitter jag nu på soffan i mitt söndagsrufs och skall börja läsa artiklar för gradun. Utanför är det storm så jag har inga planer på att sätta foten utanför dörren något mera idag 🙂 Istället tänker jag sitta på soffan och dricka mååånga koppar te och emellanåt kramas med Bart. Härlig söndag tycker jag! Jag skall också skriva ihop ett inlägg åt er om gårdagens middag, den var nämligen ganska huisig!

Kommentera

