19.11


De senaste dagarna har vi haft väldigt växlande väder i Holland. Ena dagen är det 13 grader, nästa dag är det 7. På morgonen skiner solen, på eftermiddagen spöregnar det och till kvällen så blir det klart igen. Idag har det varit likadant. Morgonen var härligt solig, plötsligt ösregnar det och så dyker regnbågen upp. Då solen kikade fram igen passade Bart och jag på att gå på lenkki. Men usch fy, det var en riktigt hemsk lenkki. Vinden var iskall och jobbig, jag kände mig trött och allmänt uschäsch genast då jag tog första steget. Men som Panda sade: ”A shitty run is better than no run”, och det är nog så sant. Skönt att gå ut lite i varje fall och solen värmde till och med lite vilket ju alltid är positivt! 🙂

Ikväll skall vi hem till Thijs på brakmiddag. Jag skall klä mig i en ny kjol jag fyndade igår, dricka bubbel och äta gott. Perfekt lördagkväll tycker jag! Jag skall försöka be Bart, aka. ”Mästerfotografen”, att fota mig i kjolen hehe… Ha en fin lördag! ❤

Kommentera

