Onsdag eller torsdag?

Hej på er! Eftersom jag kom hem till Holland på måndag kväll har veckan gått otroligt snabbt och jag har hela tiden varit ”en dag efter”, dvs. trott att det idag är onsdag istället för torsdag. Varje gång blir jag lika glad då jag inser att så inte är fallet, närmare veckoslut ju 🙂 Idag hade jag träff med min graduhandledare och gradugrupp och vi diskuterade hur vi nu skall gå vidare. Om ett par veckor skall första draften lämnas in, hjälp! Som tur har jag ganska lugna inkommande veckor i skolan så det borde lösa sig. Men ganska galet hur fort det börjar gå, hux flux kommer det säkert att vara maj…

Jag har fått in några önskemål på inlägg som ni vill läsa, tack för dem! 🙂 Jag har redan börjat skriva ihop ett inlägg angående kulturskillnader mellan Holland och Finland så det kommer upp inom kort. Ha en bra fortsättning på dagen! Kram!

Kommentera

