Vad vill ni läsa om?

bilder från min pinterest

Hej! Nu har vardagen börjat igen och det är ganska tråkigt måste jag medge. Det kändes så skönt att vara lite på semester och bara lägga skolan åt sidan för några dagar men nu är det dags att vara all in med det igen… Detta har också lett till att jag inte riktigt har något roligt att skriva om, främst så har jag ju bara skola nu.

SÅ, har ni något ni skulle vilja att jag skulle skriva om? Vill ni veta mer om vad jag gör här, hur det fungerar att bo tillsammans med Bart, hur det känns att bo utomlands eller något helt annat? Kommentera gärna vad ni skulle vilja läsa, det skulle underlätta mitt skrivande 🙂 Ha en skön kväll!

2 reaktioner på ”Vad vill ni läsa om?

  1. Hej sötnos! Skriv om kulturskillnader i holland, länka dina 5 favvo mushimushi låtar, 5 favvo träningslåtar, 5 favvo ”fixa sig för att fa ut o baila” låtar o någo sånt!

    Gilla

Kommentera

