Sushilunch

I Holland är sushin riktigt skräp. För ett år sedan då det gjordes en utvärdering över alla sushiställen i Haag fick den bästa sushin typ 4/10 i betyg…. Så det känns inte sådär super fräsht att äta sushi här enligt mig haha 😀 Så nu när jag var i Finland var Mamma så snäll och bjöd på avskedssushi åt Panda och mig. Sushi, wakame och kimchi, YUM! Vi njöt enormt och ojade oss över hur gott det var. Nu kan jag igen leva på den sushin i 3 månader hahah! Ni som bor i Gäddvik eller i närheten, Yuzu i Gäddviks ostare har jätte bra lunchdeals, det lönar sig absolut att gå och pröva! 🙂

Kanske jag borde ta och pröva att laga sushi här hemma?! Både Bart och jag tycker mycket om sushi, men jag tror att Bart är för otålig för att laga sushi så får se hur det går…

2 reaktioner på ”Sushilunch

  1. Wehoo jag måste bara kommentera (för jag aaaldrig gör det) att din blogg e så kiva att läsa!!! :)) du ser ut att ha de riktigt bra i landet var stroopwaffels växer!

    Gilla

Kommentera

