Kort hår

Jag passade på att klippa håret när jag var i Finland, det är så otroligt dyrt att klippa håret här i Holland och så fick jag ju också gå till min vakkare frissa vilket var kiva! 🙂 Jag klippte inte av lika mycket som jag brukar till sommaren eftersom jag vill kunna få fast håret under vintern för mitt hår blir lätt super elektriskt och så är det skönt att kunna sätta fast då jag tränar. Men jag är super nöjd med längden och så tycker jag det blev extra snyggt då vi klippte rakt av igen istället för att klippa det i våningar. Nu är det igen så mycket lättare att fixa snyggt, när mitt hår blir för långt blir det så platt, hängigt och tråkigt, så nu längtar jag efter att få fixa mig lite extra och laga håret lite extra 🙂

Idag börjar ny period i skolan och jag skall ha min första föreläsning i Organisational Management. Kursen kommer att handla mycket om HR, corporate social responsibility och personal så jag ser verkligen fram emot den här kursen. Så skall jag nu också påriktigt sätta mig in i mitt graduämne, måste akut börja hitta litteratur för vi ska redan träffas på torsdag, är ute lite i sista minuten… Ha en fin dag! 🙂

Kommentera

