Soma

img_4712img_4713img_4714

Soma – Fredriksgatan 27 och Brunnsgatan 10, Helsingfors

Nu när jag var i Finland måste jag passa på att försöka träffa så många som möjligt så varför då inte slå ihop det med en lunch eller middag? Äta bör man annars dör man ju 🙂 Så på torsdag träffade jag Karre och Diana på Soma vid järnvägsstationen för en sushiburrito-lunch. Jag hade länge velat pröva deras burritos så nu fick jag äntligen smaka. Jag åt burriton med grillad lax som var god och bra och sällskapen var ännu bättre. Vi snackade bort någon timme om jobb, skola och vardagslivet, helt enkelt catch-up över vad som hade hänt i våra liv sedan augusti. Härligt att se tjejsorna igen, förhoppningsvis kommer vi att ses igen snart! 🙂

Kommentera

