Morgonmål på the Cock

img_4718img_4720img_4727Jag är säkert den sista i hela södra Finland som har prövat the Cocks morgonmål, och inte blev jag besviken. Jag har tidigare ätit både middag och lunch där så nu var det roligt att få smaka på deras morgonmål också. Så på fredag morgon åkte jag i solen in till stan och träffade Naomi på the Cock och så delade vi på avokadotoast, en smoothiebowl och batat-toast. Fast allt var super gott stod ändå batat-toasten ut lite extra, det var så gott! Edamame hummus, avokado, frön och groddar på mjuk god batat, mums! Jag kan varmt rekommendera att pröva den och the Cocks morgonmål överlag, det var så skönt att gå dit då det ännu var lugnt före lunchrushen 🙂 Det var också så härligt att se Naomi igen och prepla bort några timmar, det är verkligen då man påriktigt ses som man inser hur mycket man har saknat någon! Härlig start på veckoslutet, tack Naomi! ❤

Kommentera

