Hälsningar från Norrmark!

img_4724Hej på er! Sorry för utebliven uppdatering men jag har varit väldigt busy ända sedan jag kom hem till Finland. Nu är det söndag eftermiddag och för första gången har jag egentligen ingenting att göra, så skönt! img_4736Det har ju varit så härligt att få vara med min familj igen! ❤ Jag kom hem väldigt sent på onsdag kväll och sedan dess har jag varit största delen av tiden haft quality time med familjen. På fredag eftermiddag körde vi upp till Norrmark och så har vi tillbringat hela veckoslutet här. Vi hade en familjetillställning här med släkten så vi har haft mycket program och ätit massa god mat hihi 🙂 img_4737img_4742img_4745Idag är det farsdag så vi stannar här tills imorgon så att vi kan fira kvällen med Papsen. Vi skall äta brakmiddag med lammkotletter, halloumi, svamp och sallad, det kommer att sitta ganska bra tror jag 🙂 Med tanke på att både Panda och jag åker hem imorgon skall vi mysa, se på film tror jag och ta det lugnt bara med familjen, skööönt! ❤ Vi hörs igen!

Kommentera

