Hem till Finland

img_9013Så var alla mina tre tenter överstökade, äntligen, och det har blivit dags för mig att åka till Finland! ❤ Flyget går 20:30 så det blir en sen kväll men till slut får jag ju komma hem till min familj vilket blir ljuvligt! Jag kommer garanterat att få en snöchock, helt galet hur mycket det verkar ha snöat i Finland?! Det är bara för mig att gräva fram vinterrocken och vinterskorna hahaha. Hello Finland and winter I am coming for you!

En reaktion på ”Hem till Finland

Kommentera

