Den kommande veckan

Så var det måndag igen och en ny vecka. Trots att jag har tre tenter så kommer veckan att vara så kiva för jag åker ju hem till Finland för ett förlängt veckoslut, hurra! Så här kommer veckan ungefär att se ut:

Måndag: Tvätta flera maskiner byke, skriva tent kl. 13, gymma efteråt, hem och läsa, börja packa och mysa med Bart

Tisdag: Tent på morgonen, gym efteråt, läsa lite till och laga butternut squash soppa

Onsdag: Tent på eftermiddagen, hem och packa klart och så åker jag hem till Finland ❤ Landar sent på onsdagkväll men det kommer att bli så härligt att komma hem till familjen! Panda kommer också hem nu så vi kommer att vara hela familjen samlad för första gången på tre månader ❤

img_8705Torsdag: Frissa och så skall jag äta lunch med Karre och Diana. Vi skall gå och testa Somas sushirolls, yum! Så kommer Momi till oss på kvällen, viktigt att försöka hinna träffa så många som möjligt 🙂

Fredag: Morgonmål med Naomi på The Cock. Kan det bli en bättre start på morgonen? Jag tror inte det 🙂 Så måste jag börja söka upp litteratur för gradun och så kör vi upp till Norrmark för att tillbringa veckoslutet där med släkten.

img_8726Lördag & Söndag: Norrmarkveckoslut med god mat, snack om familjebolagen, Next Gen och allt sånt som hör till. Förhoppningsvis hinner jag promenera och gå till gymmet också i något skede. På söndag är det ju farsdag så då skall vi äta brakmiddag med familjen, YUM!

Kommentera

