Att åka iväg och komma hem igen

img_4193boefie och bart

Nu när jag åker till Finland onsdag till måndag betyder det att jag för första gången på tre månader skall vara en lite längre tid borta från Bart. Vi var ju tidigare så vana vid att vara ifrån varandra i ca. 4 veckor och nu skall vi bara vara ifrån varandra i 4 dagar men ändå känns det lite konstigt. Bart gick hela gårdagen och konstaterade att han kommer att sakna mig så mycket vilket jag tycker att är ganska sött ❤ Så ikväll och imorgon kväll skall vi mysa och kramas lite extra. Tänk så härligt det är att man har människor i sitt liv som gör det så svårt att säga hejdå samtidigt som det gör en så glad att man har någon som man tycker om så mycket! Och så finns det ju inte en bättre känsla än då man ses igen efter en tid och får kramas, skratta tillsammans och bara vara!

Samma känsla kommer jag att ha nu när jag åker hem till Finland också, tänk vad härligt det blir att äntligen få se min familj och vänner! Snart ses vi! ❤

Kommentera

