Peter Pan & Tinkerbell

Här har ni ”Peter Pan” och ”Tingeling”. Vi hade så otroligt roligt igår då vi fixade oss för festen, vi stod i badrummet och sminkade Bart i en evighet och så var han ändå inte nöjd med slutresultatet så till slut tvättade han av sig allt och sminkade detta… Jaaa, jag tyckte nog att första sminket var snyggare haha! 

Jag hade riktigt ont i magen igår, efter middagen svällde jag upp som en ballong trots att jag bara åt sallad, så jag hade inte en värst rolig kväll to be honest. Men roligt var det ju att klä ut sig och sminka sig lite extra 🙂 jag har fortfarande glitter i ögonbrynen, i hårbottnet och runt ögonen, jag tror det kommer att ta ett par dagar tills allt lossnar haha! 

Kommentera

