Strosande på stan

Jag har haft en så skön eftermiddag. Jag cyklade in till stan och så strosade jag omkring i butiker i några timmar och kände inga måsten, trots att jag egentligen borde ha suttit hemma och läst hehe… Processed with VSCO with f2 presetHittade en kappa inne på Esprit men köpte inte den ännu, måste fundera på saken om jag vill köpa den eller inte. Den var snäppet dyrare och jag är inte säker om den är lite för lång och om jag vill ha ett bälte i midjan… Kanske jag skulle hitta en kappa i Finland nästa vecka?Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 presetMedan jag cyklade hem kom jag ihåg att det alltid ordnas en marknad vid köpcentret alldeles vid oss så jag tog en liten omväg och strosade omkring lite till bland alla färska frukter och grönsaker, ostar och fiskdiskar. Jag älskar älskar älskar marknader! Fick med mig hem en butternut squash (vad heter de på engelska?) för 1€ och två avokadon för 1€, snacka om kap! Nästa vecka tänker jag laga soppa på butternut squashen nu när jag också har en bamix 🙂Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Så cyklade jag hem med mina grönsaker och två buketter blommor i min korg. Oj vad kiva fredag det blev! 🙂 Nu måste jag verkligen dyka in i mina skolböcker, har inte fått något läst idag hups…

Kommentera

