Snart är julen här

img_9133img_9139img_9156Det enda positiva med att det nu bara blir mörkare hela tiden är att det betyder att julen är påväg. Jag älskar julen och jag älskar julen extra mycket när vi får vara på Norrmark i villan. I år skall vi igen fira jul där med min familj, Momi och den här gången skall Bart också fira med oss. Jag har nu bokat flyg hem för julen så jag kommer att vara i Finland från 21.12 till 9.1, dvs. nästan tre veckor! Det skall bli härligt att stanna i Finland en lite längre tid än bara 3-4 dagar, då hinner man landa lite mer. Då hoppas jag på att jag får kramas extra mycket med familj och vänner 🙂

Ååh nu när jag bokade flygen började jag se ännu mer fram emot julen. Igår lyssnade jag faktiskt också på julmusik, nu när det är november kan man börja lyssna på julmusik haha! Julmusik är bäst, jag kan till och med sjunga julmusik i juli… Ser någon annan fram emot julen lika mycket som jag? Bara 7 veckor kvar, HURRA!

Kommentera

