Lugn morgon

img_4580så härligt ljus i vår lägenhet på morgnarna ❤img_4579

God morgon på er finisar! Idag har jag tagit en lugn morgon. Jag steg upp ganska tidigt, promenerade till Lidl i morgonsolen med podd i öronen för att äntligen köpa en stavmixer och så promenerade jag hem igen. Väl hemma bakade jag scones och kokade gröt. Allt som oftast lagar jag bara gröt i mikron men idag kände jag för att koka gröt istället, det blir mycket fluffigare och goare då. Jag har dessutom hittat tillbaka till leverpastej. I Finland brukade vi ibland ha det hemma och det är ju så jätte gott! Det var så gott att äta en varm scone med leverpastej på, mums!

Resten av dagen skall jag surprise surprise läsa på tent och på kvällen skall jag gå på BodyCombat, jeee! Igår var jag förresten och testade Piloxing för första gången. Det var helt roligt, kändes som en ”flickigare” combat. Så när man verkligen vill slå och sparka ur sig alla aggressioner så är bodycombat bättre men om man vill öva balans, boxas och bli svettig så är Piloxing kanske ett bättre alternativ. Roligt att testa något nytt i varje fall 🙂 Ha en fin dag! ❤

Kommentera

