Just nu

Hej på er från skolcaféet! Jag hade en kort föreläsning på morgonen och så bestämde jag mig för att stanna i skolan och läsa här istället för att åka hem. Jag skall ändå vara i centrum 17.30 ikväll så jag tänkte att jag lika bra kan stanna här istället för att cykla fram och tillbaka. Som tur kan jag koncentrera mig bättre idag, gårdagen var helt horror studiemässigt eftersom jag inte fick något gjort och jag kände mig så hjälplös. Men jag antar att alla har sådana dagar ibland.

Nu har jag en liten lunchpaus, köpte en linssallad med getost och en toast för att hålla mig mätt och nöjd tills jag kommer hem vid åtta ikväll. Nu skall jag hugga in i min sallad och sedan fortsätta läsa. Ha en bra fortsättning på dagen! 🙂

Kommentera

