Det finns så mycket fint där ute…

bilder från min pinterest

Så här skulle jag kunna gå klädd resten av hösten och vintern. Allt ser sådär jätte bekvämt och avslappnat ut samtidigt som det är uppklätt och stilrent. Tyvärr så ekar plånboken ganska tomt och istället för att köpa kläder måste man sätta pengar på tråkiga saker som tvättmedel, toapapper och sminkborttagningsmedel… Alltid kan man inte ha allt. Men inför vintern skulle jag villa hitta en skön pipo, en svart kappa (jo jag är ännu på jakt efter den perfekta kappan) och skinnbyxor, då skulle min garderob bli lite bättre och gladare 🙂

Kommentera

