Veckans planer

Såja, så kom måndagen än en gång. Så här kommer ungefär min vecka att se ut:

  • Måndag: Läsa på de kommande tenterna som är nästa vecka, köpa ny mascara och föreläsning på eftermiddagen. Efter föreläsningen bjuder vår professor oss på drinks, det blir kul 🙂 så skall jag laga en stor lasagne till middag, mums!
  • Tisdag: Föreläsning på morgonen, läsa på något mysigt café i Leiden och på kvällen skall jag på ett infotillfälle om International  Leiden Leadership Programme – ett extra utbildningsprogram för magistersstuderanden
  • Onsdag: Storshoppa mat inför veckan, läsa och så tänker jag gå och testa Piloxing på gymmet
  • Torsdag: Läsaläsaläsaläsa, köpa glittermakeup och försöka hitta vingar inför fredagens Halloweenfest och Bodycombat på kvällen – längtar redan!!
  • Fredag: Mera tentläsning och så skall vi gå på en stor Halloweenfest hos en av Barts bästa vänner, vi har tänkt klä ut oss till Peter Pan och ”Tinkerbell” 🙂
  • Lördag: Vår gamla barnvakt Lotta som bor i Leeuwarden kommer troligtvis ner till Leiden med sin pojkvän så vi skall träffas och äta middag tillsammans, blir så kiva att se henne!
  • Söndag: En ganska öppen dag än så länge men i varje fall måste jag, surprise surprise, LÄSA och så skall jag laga en stor linsgryta :)))
Kommentera

