Rastlös

Jag vet inte vad det är som har gått snett idag, men idag fastnar INGENTING i min skalle. Jag är okoncentrerad, kan inte fokusera på något, jag märker att jag sitter och stirrar in i texten eller så sitter jag plötsligt med telefonen i handen utan att jag har registrerat att jag verkligen har tagit upp den. Detta kommer ju då inte så lägligt med tanke på att jag har tre tenter om en vecka… Jag kan inte slutföra något idag, jag kan inte ens läsa igenom mina sammanfattningar, jag har börjat titta på en vlog tre gånger och jag kan bara se 1,5 minut i taget före jag stänger av och gör något annat igen. Det tog mig också flera timmar att ens få det här inlägget skrivet. Det enda jag har fått ro av idag är att byka. Jag blir helt nipprig på mig själv när jag inte kan sitta stilla och läsa utan konstant måste göra något. Snart tänker jag äta lunch och troligtvis gå ut på en kort promenad för att lufta hjärnan lite. Det känns som att hjärnan går på övervarv, jag tror jag måste ”stänga av” lite före jag skall gå på föreläsning. Förhoppningsvis är det en bättre dag imorgon!

Kommentera

