Prommis i solskenet

img_4460img_4469img_4461img_4467Hej! Idag blir vi bjudna på riktigt härligt väder för att vara den 29.10. Femton grader och värmande sol, så här skulle hösten för alltid få se ut! Jag tog mig ut på en promenad för att lufta hjärnan och få en paus i tentläsandet, jag kände att jag verkligen inte lärde mig något så jag snörade på mig skorna och gick ut. Riktigt härlig 45-minuters promenad hade jag bredvid alla hästar, får och getabockar. Jag blir så glad varje gång djuren är ute och betar vid golfbanan 🙂

Ikväll skall vi äta hemlagade hamburgare, potato wedges och sallad, NAM! Jag har tänkt laga karamelliserad lök och kanske jag också svirar ihop en tzatziki 🙂 Ha en fin fortsättning på den här härliga lördagen!

Kommentera

