The Yacht Week 2017?

Som de flesta vet (säkert alla som läser den här bloggen) så var jag på Yacht week sommaren 2014, det var ju där jag träffade Bart (berättar här om hur vi träffades). För några dagar sen släppte Yacht week en ny promovideo, och GUUUUD jag vill åka NUUUU! Det var så härligt att vakna upp till solsken, havsdoft, kluckande vatten och vetskapen om att det igen skulle bli en heldag på havet som skulle sluta med en stor fest (och att jag skulle få se Bart igen hehe). Imorgon öppnar bokningen för nästa sommar och jag såg just att för första gången ordnar en rutt i Montenegro! That excitement though! Jag har länge velat åka till Montenegro så det här skulle ju vara perfekt två flugor på en smäll. Rutten är mindre än annars, bara 10-20 båtar då Kroatien har ca. 60, men det kan ju vara ganska härligt det med för man lär ju känna de andra på samma rutt. Bart blev också riktigt into då jag berättade om Montenegro-rutten, kanske vi skulle få ett kompisgäng ihopsamlat och åka nästa sommar :)) Den som vill hänga med, handen upp vetja!

Kommentera

