Monday

När håret samarbetar med en ❤

Hej! Alltså hur trött kan man riktigt vara på en måndag? Jag hade så otroligt svårt att vakna imorse trots att väckarklockan inte ringde tidigare än 7:30. Det är så mörkt nu på morgnarna att jag tror att det fortfarande är natt då väckarklockan ringer. Imorse tänkte jag till och med ”Usch, det är måndag idag = många dagar tills man får sova ut igen”…

Men any way, nu är måndagen snart över och det är ganska skönt. Jag har idag gosat runt i min härliga cashmeretröja som mamma hämtade med sig. Och hör och häpna, det är en 100 % cashmeretröja från LIDL!! Vem skulle någonsin ha trott att Lidl skulle göra så här bra kvalitets kläder! Heja Lidl för fan! Hälsningar från ett troget Lidl-fan haha!

Nu har jag bänkat mig på soffan under en filt med en kopp te för att se på netflix. Fy vad nya säsongen av Homeland är spännande. Jag brukar spara den under dagen och se den under kvällarna, det gör den ännu mer spännande hehe 🙂 Godnattis för idag, vi hörs! ❤

Kommentera

