Tutidags

Så är det dags att checka ut för idag efter en riktigt skön dag. Ibland tycker jag inte alls om söndagar, men idag har det varit en riktigt bra söndag trots att jag har varit tvungen att sitta vid skolböckerna. Jag har hunnit med massor idag samtidigt som jag har hunnit ligga på soffan och bara tagit det lugnt. Det känns som den här söndagen har haft fler timmar än normalt. Skönt 🙂 Imorgon är det ju måndag och jag har en lång skoldag så jag tänker försöka göra det bästa av dagen genom att laga en stor smoothie och äta scones till morgonmål och klä mig fint. Ibland måste man ju lura sig själv att måndagar inte är så illa 🙂 Sov gott finisar! ❤

Kommentera

