Dagen i tider

Hej på er och glad söndag! Alltså jag förstår inte vart den här veckan har tagit vägen, hur kan det redan vara söndag igen? Vi talade idag med Bart att de kommande veckorna bara kommer att rusa fram, inkommande vecka har jag massor med skola, sen är det en vecka fullspäckad med tentläsning, följande vecka har jag tenter och vips är jag i Finland. Som sagt kommer de kommande veckorna att vara väldigt studiebetonade, men jag skall ändå försöka hitta på roliga blogginlägg för er att läsa 🙂 Då får jag också slänga ”aivot narikkaan” och tänka på något annat än skolarbeten.Hur som helst, såhär har min söndag sett ut:

  • 08:09 Vaknade av mig själv, scrollade pinterest och gosade
  • 10:30 Core och hemskt bootcamp pass på gymmet. Emellanåt trodde jag att jag skulle spy på bootcampen, inte så mysigt :)))
  • 12:00 Hemma igen, gos med Bart
  • 12:30 Sammanfattning av artikel och förbereda skolarbeten
  • 14:00 Bakade scones som igen blev super goda! Idag åt jag mina scones med ost, pocherat ägg, spenat och torkad prosciutto. Inte så illa för att vara söndagslunch!img_4410-2
  • 15:00 Tillbaka till skolböckerna
  • 15:30 Promenad i det härliga vädret runt golfbanan. Idag har vi inte haft ett enda moln på hela himlen och härliga 12 grader så det var så skönt att gå ut en sväng.
  • 16:15 Satt mig ner vid skolböckerna igen
  • Just nu: Läser bloggar och funderar vad jag skall laga för mat inkommande vecka
  • 19:00 Tar fram rester ur kylskåpet, tänder ljus, dukar upp middag
  • 20:00 Mys på soffan i Barts famn med popcorn
  • 22:30 Zzzzz……..
Kommentera

