Finfredag

img_4362img_4363Hipp hurra idag är det fredag! Hur mår ni idag? Jag mår bra idag, har en såndär dag då jag känner mig fin. De dagarna tycker vi om! 🙂 Jag har tillbringat halva fredagen på bibban tillsammans med statistikuppgifter och resten av halvan skall jag tillbringa med ännu mer skolarbeten och vetenskapliga artiklar. Inte den mest spännande fredagen precis men för tillfället unnar jag mig lite lunch och smoothie så att dagen blir lite bättre och så att jag orkar fortsätta läsa 🙂 Ikväll skall vi hälsa på Barts morfar och äta gott och MYSA! Vi har sprungit ganska om varandra med Bart de senaste dagarna så ikväll vill jag mysa och se på film och ligga i hans famn tills jag somnar. Hoppas ni har en riktigt pang fredag oberoende om ni slänger klackarna i taket eller ligger på soffan med en påse popcorn ❤

Kommentera

