Japan

Jag har länge velat åka till Japan. Jag tycker Japan verkar så tufft med en crazy huvudstad som aldrig sover, kritvita stränder och pudersnö som man tydligen inte kan se någon annanstans. Och maten skall vi inte ens tala om, sushi är ju så gott! Så gissa om jag inte fick lust att boka biljetter direkt när Bart skickade att Finnair nu har en super bra deal på flygbiljetter från Amsterdam till Tokyo. Eftersom vi var så försenade med Sing It Out Loud när flög hem från Danmark har jag ännu 350€ att spendera på Finnairs flyg. Att betala ca. 160€ för att flyga till Tokyo skulle ju inte vara så dumt…

Tänk att få gå omkring i Tokyo och äta sushi tills det kommer ut ur öronen

img_4330Ett absolut måste i Japan skulle ju att vara gå till en Onsen, varma källor och spa runtomkringimg_4333Jag har hört att det inte finns bättre skidåkning än i Japan. Jag måste få uppleva skidåkningen i Japan åtminstone en gång!

Vackra färger i Japan 

img_4337Lite Japan inspiration som jag hittade på Pinterest. Nu vill jag åka ännu mer! Vill åka NUUU!!

Kommentera

