Twins

img_4287Hej på er! Så var det måndag igen och det betyder att jag inte har skola före klockan 15. Jag måste säga att det är ganska skönt att börja skolan lite senare på måndagarna, då har jag lite extra tid att ”hitta tillbaka” till vardagen efter veckoslutet och ha en lugn morgon. Denna vecka är väldigt lugn för min del, har bara skola idag och på onsdag. Resten av veckan skall jag försöka kurera mig frisk från flunssan och bara leva vanligt vardagsliv som inbegriper tvätta byke, studera och laga mat åt Bart haha. På onsdag kväll ordnas det dock borrel för alla som studerar social- och organisationspsykologi som jag ser jätte mycket fram emot.

Idag kör jag och Boefie likadana outfits. Jag älskar min Marimekko raitapaita, jag har haft den i över två år och den är fortfarande i super skick. Ibland lönar det sig verkligen att sätta lite extra pengar på en basic skjorta, då håller de färgen och formen SÅ mycket längre. Kolla förresten hur jäkla långt hår jag har fått! Jag är helt ovan vid att fixa det så oftast kastar jag bara upp det i en knut eller ponisvans (hur stavar man det??). Jag har lite lust att göra något alldeles nytt med mitt hår. Jag skulle vilja gå till en frissa och be dem göra något som de tror jag skulle passa i, men jag vet inte om jag skulle våga… Måste ta och fundera på det! Ha en riktigt fin start på veckan och så hörs vi igen 🙂

Kommentera

